zaterdag 25 augustus 2012

Happy Birthday.

Het voordeel van opruimen is dat je weer mooi papier etc. tegenkomt waarvan je niet wist dat je het nog in de kast had liggen. Bijvoorbeeld dit Happy Birthday papier, ik weet niet meer waar en wanneer ik het heb gekocht. Dan komt daar nog bij dat groen geen favoriete kleur is van mij.
De bloem is van Penny Black en drie keer op een vel deco papier gestempeld. 
Deze knip ik alle drie uit maar iedere keer laat ik iets van de bloem weg.
Wanneer ik met laagjes werk bol ik het gestempelde even op in mijn hand.
Dan met foamtape laag op laag opplakken.
De vlinders zijn Joy malletjes die ik veel gebruik. 
Het opengewerkte van de vlinder geeft een mooi resultaat.
Een klein labeltje eraan en twee knoopjes in de hoek en de kaart is klaar om verstuurd te worden.


Hieronder het zelfde papier gebruikt.
De stempel is van Penny Black (clear sheet ).
  

Ook hier een Penny Black stempel ( clear sheet ) gebruikt.
Een lintje met een klavertje vier maken de kaart af.


Groetjes Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten