dinsdag 14 augustus 2012

Een droom is uitgekomen!!!!!!


Ik heb altijd met veel plezier in de huiskamer mijn creaties gemaakt. 
In ons huis was geen ruimte voor een kamertje voor mijn hobby. 
Nu mijn oudste samen gaat wonen kan mijn wens in vervulling gaan.
Wat hebben we hard gewerkt in de vakantie, maar het resultaat mag er zijn.
Ik ben er dan ook super blij mee!!!!!








Mijn familie en vriendinnen moesten lachen als ik
zei " alles kan straks in mijn hobbyruimte worden opgeborgen".
En zie hier het resultaat, er ligt niets meer beneden alles is opgeborgen en ik kan heerlijk aan de slag.





Een hele mooie oude ladekast maar liefst 52 stuks.
En alles zit vol.






Niet te geloven dat al deze spullen beneden in de kasten lag opgeborgen.




Het inruimen heeft me enkele dagen gekost. Wat kun je in enkele jaren veel spullen verzamelen zeg.

Bedankt Theo.






Groetjes Annemieke


2 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit, mag je zeker trots op zijn. Heel veel hobby plezier in je nieuwe stekkie.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat gaaf Annemiek, ik zie ook van die houten bakken met laadjes, heb jij daar je mounted stempels inzitten? ik ben nog op zoek naar een oplossing voor mijn stempels

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen