zaterdag 14 juli 2012

Hartelijk gefeliciteerd in pastel.

Ik werk graag met heldere kleuren dus deze pasteltinten is niet helemaal mijn ding. 
Toch heb ik deze kaarten met veel plezier gemaakt.
Het papier komt uit de blok Spring Chic Me to You.
Tekststempel onbekend.


De vlinders zijn gemaakt met een mal van Joy.
Deze kun je kopen in een set van drie.
Mooie tekst verjaren is.............................................
Gekocht op het Art Specially event in Zeist er staat geen merknaam op.


Onderstaande tekststempel is van Different Colors gekocht bij Ludiec.
Ludiec stempels daar ben ik helemaal weg van, ik heb er dan ook veel van in mijn kast liggen.


Van harte geluk gewenst is een clearstempel op één van de sheets van Marianne design.
De bloemen zijn geponst in bijpassend papier en het hart van de bloem is een fleurige splitpen.


Tot ziens maar weer, groetjes Annemieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten