zondag 8 juli 2012

Gefeliciteerd!

Wat liggen er nog veel ongebruikte blokken papier in mijn kast. Ik vond het eerst nooit leuk om daar nog mee aan de slag te gaan. Je ziet tenslotte altijd weer nieuw papier wanneer je in de winkel komt of rond snuffelt op Internet en dat gebruik je vaak weer eerder. Toch heb ik deze kaarten met heel veel plezier gemaakt. De hieronder gebruikte tinten geven mij in ieder geval een heerlijk zomers gevoel.
Dat kunnen we met zo'n zomer wel gebruiken.
De vlaggetjesmal is van Joy.
De stempel is een Penny Black en is met Derwent potloden ingekleurd.


Ook hier een Penny Black stempel gebruikt.
De bloemen zijn uit het papier gedrukt met een pons.


Penny Black stempel.


Deze Penny Black stempel geeft een echt zomers gevoel.
Het zoemen van de bijen hoor ik op de achtergrond wanneer ik deze kaart aan het maken ben.


Zo dit was het voor deze week.
Lieve groetjes,
Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten