woensdag 4 december 2013

Gelli Plate!!!

Kerstmis 
Spankelende sterretjes.
Acryl verf twee tinten blauw en wit gebruikt.
De maan en sterren zijn van Tim Hotz (ik vond deze meteen helemaal super).
Tekststempel Kerstmis .... Different Collors.


De Gelli Plate heb ik op de Krea Doe beurs in Utrecht gekocht.
Ik wist toen nog helemaal niet wat ik er allemaal mee kon doen.
Op Google Gelli Plate ingevuld en, o jee wat een aanbod van filmpjes.


Mooi om te zien hoe verschillend er mee gewerkt wordt.
Ik kwam er al snel achter dat je er gewoon mee aan de slag moet gaan.
Proberen, proberen en dan nogmaals proberen


Zie hierboven mijn eerste resultaten.
Het belangrijkste was dat ik er zo veel plezier mee had, ik was zo aan het genieten..
Daar gaat het tenslotte om wanneer we het hebben over een hobby.

Groetjes Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten