zondag 29 december 2013

Baby, baby, baby post...

Special delevery baby post...
Verschillende tinten blauw washi tape gebruikt.
Het blijft leuk en verrassend om met washi tape te werken.
Achtergrond stempel "oh baby " is van Hero Arts.
Het lint en koord met de kleine voetjes maken het kaartje af.


Made with love!
Hieronder met rood en roze tinten gewerkt.
De speen en het wiegje van vilt had ik nog liggen heb ik ooit lang geleden gekocht.
Zo zie je maar wie wat bewaard heeft wat. Stempels zijn van Marianne design.
Aan het strikje hangt een hartje waarop bovenstaande tekst staat.


Zelf vind ik het geheel mooi uitkomen op kraft papier.
Fijne zondag en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Warme groet Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan zeg!!! Fijn te zien dat je lekker aan de freubel geweest bent.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam via de blog van Jacqueline hier, ik was nieuwsgierig doordat je ook van tapejes houdt. Ik ben er ook lichtelijk verslaafd aan, dus ik moest hier wel even gluren. Leuke kaartjes heb je gemaakt. Leuk met de stempels op de achtergrond. Het randje rondom gebruik ik ook graag, net als de babypoststempel hihi. Geslaagd dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen