dinsdag 28 juli 2015

Be .................

Be Amazed...
 
Voortaan op dinsdag vrij i.p.v. woensdag dat ben ik niet gewend.
Het was vandaag dan ook een beetje vreemd, ik wist niet wat te doen, het weer is ook niet om erop uit te trekken dus de Dylusions uit de kast gehaald (lange tijd niet gebruikt) en me terug getrokken in mijn hobby-kamertje.
 
 
Heerlijk bezig geweest en zie hierboven het resultaat.
De bloemenstempel: Magenta
Sheet Waterdrops: Dysign by Ryan
De tekst uit een kit van Stampingback
Het vlindertje: Hero Arts
 
Groetjes Annemieke

6 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Tip: doe mee met de Magenta maand challenge..... kan nog net vandaag....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me wel leuk om mee te doen.
      Ik heb nog nooit eerder meegedaan " spannend".
      Bedankt voor de tip.

      Verwijderen
  2. Tis weer een plaatje geworden Annemieke!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome card , thanks to joinning the Magenta challenge !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Fabulous techniques! Thanks for playing along with Magenta this month.

    BeantwoordenVerwijderen