zondag 20 juli 2014

Heerlijk Distressen...

Veel liefs...

Ook al was het heel warm op mijn hobbykamertje ik kon het niet laten om dit weekend even aan 
de slag te gaan met wat stempels. Met een ventilator op de grond dan de raam (avond) ver open 
moet het te doen zijn. Ik ga aan de slag en ik moet zeggen het was heerlijk " genieten ".


De stempels zijn van - Stampinback
Tekst veel liefs - Different Collors


Tekst wist je dat ... - Craft & Things (Antwerpen).
Distress inkt - Peacock feathers en Crushed Olive

Groeten Annemieke

3 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van jouw eerste kaart.
    Heel erg mooi geworden. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaarten Annemieke! Zomers en vrolijk.
    Die warmte....herkenbaar, mijn hobbyhoek is in de serre...en uhhh dat is met
    deze temperaturen NIET lekker...
    Ventilator-groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes Annemieke. Vooral de kleuren zijn erg mooi.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen