vrijdag 16 mei 2014

Champagne, Trouwen, Diner, Bruidstaart .....

De mooiste dag van je leven daar hoort geen standaard trouwkaart bij.
De uitnodiging van het bruidspaar bestond uit een labelkaart.
Dus wat het zou worden was al snel duidelijk "een labelkaart ".

 









Drie labels gesneden uit grijs boardkarton.
Alles in de tinten rood/wit gehouden.
Gesponst met Vintage Photo inkt (Distress).
Ik ben niet zo van de super drukke kaarten.
Dat laat ik terug zien op de labels.








Wat heb ik gebruikt:
Snijmallen - Marianne Design
                   Tim Holtz Alterations
                   Sixxix
Bloemenpons in drie maten
Knoopjes
Pareltjes
Lint
Metalen bindring
               





Het resultaat is mooi vind ik het is net weer even wat anders dan een standaardkaartje.



Ik was zo lekker in de weer met papier, mallen en stempels dat ik ook nog twee 
geboorte labels heb gemaakt ze zijn zo lief!!!

Groetjes Annemieke

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je leuke reactie op onze labelkaart! En oh wat zijn die van jouw leuk geworden zeg :)
    Als deze niet in de smaak vallen weet ik het ook niet meer.. SUPER!

    een fijn weekend
    en lieve groetjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zoals je die labelkaart hebt gemaakt voor een trouwerij Annemieke...
    Maar ook het vervolg, die babykaarten...helemaal leuk!
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tags. Heel mooi gedaan. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen