zaterdag 2 november 2013

Kerst...

Eindelijk heb ik ook mijn eerste kerstkaartjes klaar.
Wanneer ik op diverse blogs aan het kijken was zag ik met regelmaat kerstkaarten voorbij komen.
Ik wilde zo graag aan de slag maar het kwam er niet van tot vandaag.
Ik ben bezig geweest met washi tape, stempels ( Marianne design, Different Collors ).
 De leuke houten figuurtjes komen van Trekpleister.


De foto is niet helemaal goed gelukt iets te veel licht.
De kleuren zijn in het echt veel intenser.


Nu ga ik snel aan het inpakken stempels, inkt, papier en nog veel meer.
Maandag vertrekken we met z'n drieën we gaan een midweek alleen maar hobby-en.
Super gezellig " we gaan genieten ".

Fijn weekend Annemieke.

1 opmerking:

  1. Hoi Annemieke, ze zijn erg mooi geworden zeg. Leuk zo met die houten figuren.
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen