zondag 25 november 2012

Een mooie dag gewenst.

Eindelijk weer een kaartje gemaakt om op mijn blog te plaatsen.
De laatste tijd is het zo druk met van alles en nog wat dat er geen tijd is om me even terug
te kunnen trekken op mijn hobby kamer. Ik heb gewoon geen tijd om bezig te zijn met mijn hobby.
Vandaag dus eindelijk wel weer even tijd, ik ben dan ook heerlijk in de weer geweest met de Distress inkt. Ik heb drie kleuren inkt gebruikt voor de achtergrond en deze bestempeld met 
Ready to Stamp stempels, ook al zijn dit al wat oudere stempels ik gebruik ze nog regelmatig.
Op het perkament papier is het gedeelte van de boom met Stazon zwart gestempeld.
Ik blijf het gebruik van perkament papier en Distress inkt nog altijd een mooie combinatie vinden.


Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten