zaterdag 25 augustus 2012

Best Wishes.

Zaterdag was de opening van " de Stempel Cottage " in Schaik.
Mijn complimenten Marga en Angela jullie hebben er iets moois van gemaakt.
De stempel die ik hieronder gebruikt heb is afkomstig van een clear sheet van Penny Black die ik zaterdag gekocht heb. De laatste tijd werk ik vaak op kaarten van 15 bij 15 cm. je hebt dan toch meer ruimte om met papier te werken en aanvullende materialen te gebruiken.


De onderstaande kaart is een ontwerp van mijn vriendin Rosa. Ik zag dit ontwerp bij haar en ben daar thuis mee aan de slag gegaan, en zie hier het resultaat. De label heb ik blanco gelaten zo dat je daar iets op kunt schrijven. Stempel Penny Black, vlinder Joy mal (grootste maat), organza lint en een charm aan de label.


Groetjes Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten